15 Pilihan Ucapan Selamat Berpuasa di Bulan Suci Ramadan dalam Bahasa Jawa

Masjid di Masohi, Maluku Tengah
Masjid di Masohi, Maluku Tengah (KalderaNews/JS de Britto)
Sharing for Empowerment

JAKARTA, KalderaNews.com – Marhaban Ya Ramadhan. Bulan suci Ramadan tiba. Bulan Ramadan merupakan bulan suci dalam kalender Hijriyah yang penuh berkah. Adapun amalan yang wajib dikerjakan umat Islam adalah menunaikan ibadah puasa. Pada 2023 ini bertepatan dengan Ramadhan 1444 Hijriyah.

Puasa Ramadan adalah salah satu dari lima rukun Islam dan wajib dilakukan oleh umat muslim yang telah mencapai usia baligh.

Di bulan ini umat Muslim diwajibkan berpuasa selama sebulan penuh, menahan segala hawa nafsu, berperilaku sabar dan tahan akan adanya ujian.

BACA JUGA:

Umat Islam diwajibkan untuk menahan diri dari segala emosi ketika berpuasa, selain tentunya menahan haus dan lapar. Segala emosi, seperti nafsu, amarah dan emosi yang berlebihan lainnya dapat merusak pahala puasa.

Nah, buat yang masih bingung mau ucapkan apa, berikut ini kumpulan lengkap ucapan inspiratif menjalani bulan suci puasa dalam bahasa Jawa yang bisa digunakan:

  • Ngaturaken sugeng sugeng nglaksanakaken siam romadhon. Nyuwun gunging pangapunten. Mugi kito kanugrahan jatining fitrah saking gusti ingkang Maha Mirah. Amin. (Selamat melaksanakan puasa Ramadhan. Saya minta maaf. Semoga kita diberikan berkah dan fitrah dari Tuhan Yang Maha Penyayang. Amin.)
  • Sugeng poso Ramadhan sederek sedoyo. Alhamdulillah kulo lan panjengengan sedoyo ketemu malih kaliyan bulan ramadhan. Mugo-mugo poso lan amalan bulan ramadhan niki, kulo lan panjenengan sedoyo saget luwih apik tinimbang ramadhan tahun wingi. Aammiin. (Selamat puasa Ramadhan semuanya. Alhamdulillah kita semua bertemu lagi dengan bulan Ramadhan. Semoga puasa dan amalan bulan Ramadhan ini kita semua bisa lebih baik daripada Ramadhan tahun lalu. Aammiin.)
  • Poso niku mboten cuma nahan mangan lan ngombe, poso niku nggih nahan emosi, nahan pitutur, nahan ndelok sing aneh-aneh, lan mestine saget ndadekake kulo lan panjenengan sedoyo luwih peka kaliyan dulur-dulure kito sing uripe kesusahan. Sugeng poso Ramadhan. (Puasa itu tidak hanya menahan makan dan minum, puasa itu juga menahan emosi, menahan lisan, menahan dari melihat yang tidak-tidak, dan seharusnya bisa menjadikan kita semua lebih peka pada saudara-saudara kita yang hidupnya kesusahan. Selamat puasa Ramadhan.)
  • Mlaku-mlaku ing Malioboro. Menawi sayah numpak becak luwih sekeca. Sugeng nglaksanakaken siam romadhon kagem panjenengan sedaya sagung kalepatan nyuwun diparingi pangapura.
  • Marhaban ya ramadan sadulurku kanthi iman, nyiyapake dhewe kanggo nindakake ibadah kanggo njaluk berkah lan pahala ing wulan suci iki. (Marhaban ya ramadhan saudaraku yang beriman, persiapkan diri kalian untuk menunaikan ibadah untuk mendapatkan berkah dan pahala di bulan yang suci ini)
  • Wulan ramadan bakal enggal tiba, para sedulur, ayo padha siyap kanthi fisik lan spiritual kanggo pengeling-eling supaya wulan ramadan bebarengan. (Bulan Ramadhan sebentar lagi akan turun saudara-saudara, marilah kita persiapkan jasmani dan rohani untuk kenang-kenangan agar bulan Ramadhan bersama-sama)
  • Menawi gadhah kalepatanIngkang disengaja lan boten disengaja, dumateng panjenenagan sak kulawarga, kulo nyuwun agenging samudro pangaksami. Sugeng Ramadhan.
  • Kulo nyuwun agengipun pangapunten sedaya lepat ingkang sampun liwat. Mugi kulo kalian panjenengan sedanten saget ngelampahi ibadah ingkang istiqomah teng wulan. (Saya minta maaf sebesar-besarnya segala kesalahan yang telah lalu. Semoga saya dan Anda semua dapat menjalankan ibadah yang istiqomah di bulan.)
  • Mboten wonten tiyang ingkang lepas saking kelepatan. Wulan puasa sekedap malih dugi, kulo nyuwun ikhlas lan ridho panjenengan. (Tidak ada manusia yang terlepas dari kesalahan. Bukan puasa sebentar lagi datang, saya meminta ikhlas dan ridho Anda.)
  • Marhaban ya ramadan sadulurku, wulan ramadan liyane bakal teka. Nyiapake fisik lan spiritual kanggo nindakake ibadah sajrone sewulan kanggo entuk berkahe Gusti Allah SWT. (Marhaban ya ramadan saudaraku, satu bulan lagi ramadhan akan datang. Persiapkan jasmani dan rohani untuk menunaikan ibadah selama sebulan untuk mendapatkan ridho dari Tuhan Yang Maha Esa.)
  • Wulan ramadan bakal enggal tiba, para sedulur, ayo padha siyap kanthi fisik lan spiritual kanggo pengeling-eling supaya wulan ramadan bebarengan. (Bulan Ramadhan sebentar lagi akan turun saudara-saudara, marilah kita persiapkan jasmani dan rohani untuk kenang-kenangan agar bulan Ramadhan bersama-sama)
  • Srengenge anggawa pangarep-arep, silaturahim kanggo lantaran rumakete ati. Kita sedaya caos pangupura kanthi mantep nglaleake kalepatan litan gawe tentreme ati, sugeng nglaksanakaken siam romadhon.
  • Sugeng rawuh ing pasa, dhuh sadherekku, muga-muga ketemu ing ramadan saiki lan sabanjure.
  • Kulo nyuwun gunging pangapunten sedanten kalepaten lahir dumugi ning batos boten langkung ngaturaken sugeng sugeng nglaksanakaken siam romadhon, mugi Gusti Allah Ingkang Kuoso paring ridho lan rahmatipun dumateng kito sedoyo. Amiin.
  • Ngaturaken sugeng siyam 2023. Nyuwun pangapunten sedaya kalepatan lan kalepatan. Sumangga kita ngrayakake wulan pasa kanthi ati kang suci lan niat kang becik.

Cek Berita dan Artikel KalderaNews.com lainnya di Google News




Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*